usage Oglumteksebebim ben de kaçtır böyle postlar görüyorum. Merak ediyorum artik 😀 Hangi uygulamadan alıyorsunuz?
_ADA_ Oglumteksebebim buna rast gele karar vermeyin. Uygulamayı indirin bi 3-5 gün takip edin iniyor mu çıkıyor mu? Burada kripto para baya oyun gibi bi şey oldu😂 valla borsaya da el atın ben baya zarardayım belki üçer beşer benim hisselerden alırsınız da yükselişe geçer.
Eslemsmom Oglumteksebebim canım paribudan alma bence. Benim en başta aldığım paribuda duruyor ama işlem yoğunluğu olduğunda vs hata veriyor. Eşim şimdi binance uygulamasından aldı.
Eslemsmom Baldantatli binance tr olanı var bide diğeri. Tr olanda yok sanırım. Ben paribudakini takip ediyorum. Eşim binance üzerinden olanı. Ama paribu işlem yoğunluğunda hata veriyor o yüzden dedim.
Baldantatli Holo sadece paribu da var bende ikiside var simdilik sadece analiz ediyorum anlamak icin de biance de holo yok