Mamaqueen Maalesef panik atak hastasıyım bende, kalp sıkışması, nefes darlığı, göğüste batma hissi, nabız yükselmesi, terleme gibi belirtileri oluyor bende. Şiddetli baş ağrılarıyla geliyor genelde bunlar bana. Bu tarz belirtileriniz var mı sizinde? Ben başka hastalıklardan şüphelenip gittiğimde hiçbir şey bulunamadı, psikiyatriste yönlendirdiler ve panik atak teşhisi kondu. Bence doktora görünün başlangıcı olabilir, bendeki bu belirtiler olmaya başlamadan tedbirinizi alın. Çok zor, geçmiş olsun 🙏🏻🍃