PrensesimDuru Kızlar kayınvalidem kızımın ayak tabanı kırmızı normal değil hastaneye götür diyorlar. Bana da normal bir durum geldi. Sizce kötü bir şey mi ? Bilen yaşayan var mı ?
Olric11 PrensesimDuru tövbe tövbe bu kayınvalideler ne yer ne içer 🤦♀️ Kırmızı olcak tabi beyaz mı sarımı sen takma canım onu bence
gencanne9 PrensesimDuru bebeklerin hep kırmızı olur ki benim bildiğim 🤔 acaba farklı bi kırmızı mı da onlara tuhaf geldi 🤷🏻♀️ benim oğlumun da hayet pembe kırmızı 8 aylık
CanselK PrensesimDuru Kırmızı derken canım kızarıklık mı var, normalde kırmızı oluyor çünkü 🤷♀️ dokunduğun zaman acıyor mu acaba bide ayaklarının üstüne basabiliyor mu ne kadarlık?
Sssby PrensesimDuru kırmızı ve derisinde pütürlük varsa götür bence de ama normal ayak rengi nasıl olur bilirsiniz herhalde
PrensesimDuru Sssby yani bizimkinden biraz farklı daha koyu kırmızı gibi ama ben 2 kat çorap giydirdiğim için düşündüm
Nur1- Ay bu büyükler de moral bozmayı ne kadar çok sevio illa bişe bulacaklar doktor gibi kontrol ediolar cahiller o zaman ki dönemde bu zamanki bir değil hepte onların dediklerini yapmamızı istiolar
Olric11 PrensesimDuru bebeğinin sağlığı nasıl canım anlarsın hasta olup olmadığını benim bebeğimin topuğuda kırmızı şükür bişeyi yok yani
CanselK PrensesimDuru benim kızımda beyaz tenli cildi çok hassas ve onunda hafif kırmızı. Normal dışı bişi olduğunun farkındaysan doktora götürebilirsin