2 ay 6 günlük bebeğim doğduğundan beri meme + mama şeklinde gidiyorum doğumdan sonra sütüm aşırı aşırı fazlaydı ama sadece 10-15 gün sürdü sonra azaldı baya sütüm. Mamayı günde 2 kere 60-70 CC şeklinde veriyorum ve kilo alımı çok iyi. 2850 Gr doğdu 1. Ay kilosu 4100, 2. Ay kilosu 5400. Cisli bez sayisida çok iyi günde 7-8 kere en az cisli bez alıyorum altından ve mamayı bırakmak istiyorum. Çünkü bazen memeyi alip bir iki çekip bırakıyor red olacak diye korkuyorum Ama sütüm dediğim gibi çok yok göğüslerim yumuşadı dolu dolu gelmiyor ilk 2-3 dk çukur çukur emiyor sonra 3-4 çekmede yutkunuyor bide bebeğim hiç 2-3 saate bir değil saat başı emiyor doymuyor mu acaba sık emiyor? Mamayı kessem kilo alımı azalır mı, doymaz mi acaba ?