Sevdagnnd Merhaba arkadaşlar 5 aylık kızımın idrarında ve kanında enfeksiyon çıktıı sizlerinde başına gelen var mı çok huysuz antibiyotik tedavisi yapılıyor buna ek birde ishal oldu başına gelen anneler tecrübelerinizi paylaşırmısınız 😔 kusmada var zaten kusmasıyla ortaya çıktı hastalığı çok kustu birgün gece sabaha kadar sabah doktora götürdüğümde hasta olduğunu öğrendim :(
dontsleppyunhappy Sevdagnnd çok geçmiş olsun canım, bizim kanda değilde, boğazda çıkmıştı, antibiyotik kullandık bizde, yan etkisi olarak ishal de vardı, gerçekten ishal olmuştu, belki antibiyotik ten dir.
Ilgemmm Merhabalar bizde kanda enfeksiyon çıkmıştı, enfeksiyon değeri nedir , değerine göre tedavi uyguluyorlar bizim 4 gün iğne + 7 gün antibiyotik şurup şeklindeydi
Sevdagnnd Ilgemmm bizimde 2 gün iğne vuruldu bugün antibiyotik şurup başlandı bulantı için şurup verildi bide
Sevdagnnd dontsleppyunhappy dontsleppyunhappy evet antibiyotik ten olur dedi ishal ishal içinde bi damla verdi geceleri ağlayarak uyanıyor saatlerce uyumuyor ağrısı mı oluyor ne çok zor bir durum muş ya rabbim herkesin çocuğuna sağlık versin 🙏🏻
dontsleppyunhappy Sevdagnnd cok zor canım, bi kaç güne rahatlar, geceleri uyanması ağlaması cok üzücü. Birde fitil kullanmıştım agrı için. Baya rahat ediyordu, size de önerdi mi
Sevdagnnd dontsleppyunhappy fitil önermedi pazartesi gidicez tekarardan bakalım tahlil yapılcak umarım durum iyiye gidiyordur çocuğum gözümün önünde eridi memeyi çok az emiyo çok zor rabbim inş bian önce sağlığına kavuşturur 🙏🏻😔
yenianne27 Sevdagnnd Bizde de geçen hafta benzer bir durum oldu canım ateşi çıkıyordu iştah sıfırlandı ve sürekli bezini çıkarmak istiyordu hiç uyumuyordu nerdeyse ben dişten zannediyordum çünkü azı dişleri de geliyordu baktım diş patladı kızımın durumu düzelmedi bide kustu sonra hemen götürdük idrarda enfeksiyon çıktı en üst düzeyde dedi bide kız çocuklarında çok sık görülüyormuş nerdeyse böbreklere inecekmiş filan zimaks diye bi antibiyotik başladı hemen fayda etti ilk günden çok şükür ama antibiyotik iyi geliyor canım sıkma canını düzelir yakında Allah şifa versin 🙏🏼
Acemi-mom Bizdede idrar yolu enfeksiyonu oldu. 7 gün antibiyotik kullandik gecmedi bakteri dirençli çıktı. Daha sonra 5 gün iğne yapıldı atlattık Allah’a şükür
Mu-Mi Sevdagnnd bundan 2-3 hafta öncesine kadar benim kızım da geçirdi 8 gün hastanede yattık tam 5 aylik şuan siz hastanedemisiniz
Sevdagnnd Mu-Mi yok evde tedavi uygulanıyor pazartesi 1 hafta olucak gidicez idrar ve kan tahlili tekrardan yapılcak inş temiz çıkar 🙏🏻
sonsuzmutlulukkk Sevdagnnd 40 41 derece ateş kusma ishal iştahsızlık huysuzluk hepsini 2hafta boyunca yaşadık antibiyotik tedavisi az geldi baska bir antibiyotik kullandık ilerlemiş enfeksiyon şükür daha iyiyiz
Sevdagnnd sonsuzmutlulukkk çok geçmiş olsun bizde çok şükür ateş yok ama çok az emmeye başladı ishal bi yandan gücü kalmadı çocuğun 😔
sonsuzmutlulukkk Sevdagnnd Tekrar doktora götürün bı sizede çok geçmiş olsun çok zayıflayıp halsiz huysuz oluyor çocuklar😪
dontsleppyunhappy Sevdagnnd aminnn inşallah bir an önce iyi olur canım. Allahım bütün hastalıkların şifasını tez zamanda ver yarabbim