Selda61 Merhaba Trabzon numune hastanesinde Doğum yapan var mı ☺️ Trabzon’da devlet hastanesinde Doğum yapıp memnun kalanlar bilgi verebilir mi acaba 🤗
MinikcivcivimDeniz Selda61 ben yaptim gayet memnun kaldim òzel de gibi hissettim kendimi hemsireler cok ilgiliygi doktor da oyle