acemi92 öncelikle geçmiş olaun inşallah bir an önce eski enerjinize kavuşursunuz. Doğumun etkisi herkeste farklı olur. Sizde bu şekilde bir etki bırakmışsa herkeste aynı etkyi bırakmak zorunda değil, bu yüzden insanlarda da sizdeki gibi bir etki olduğunu kesin olarak düşünmeniz ve buna binaen de durumu gizlemek için rol yapıyorlarmış gibi bir cümle kurmanız saçma geldi. 20kilo fazlanız varmış muhtemelen bu en büyğk etken. Ben doğum yapar yapmaz bir iki hafta içinde eski kiloma döndüm dediğiniz şikayetlerin hiçbiri olmadı bende. Sadece dikiş ağrılarım çoktu onlar da geçince eski enerjim geri geldi. Bir de kan değerlerinize baktırmanızda da fayda var onlar da etkiliyor olabilir