Selam güzel anneler. Kızım 10 aylık her balık yediğinde kusuyor .. hepsini çıkarana kadar rahat edemiyor 😔😔 çorbasını yaptım fırınladım kızarttım hep aynı. Somon ve istavrit vermiştim doktorumuz levrek deneyin dedi bugün yaptım ama sonuç yine hüsran 😔 hepsini kustu bir halsiz düştü çok üzülüyorum ya. Alerjisi mi var acaba artık vermeyi düşünmüyorum