Emirin_Annesiii ebrucakl ben sabah akşam veriyorum günde iki kere gün ortasında olmadığını hissedersem bazen veriyorum
Cramel ebrucakl ben gece veriyorum. Ebe ne kadar sütün yeter dese de yetmiyor gibi geliyor. Çünkü 2. Doğumum ve ilkinde sütüm akardı resmen bunda öyle bişey olmuyor