Burdan süt vs alan var mı? Memnun musunuz?
Ben alıyorum memnunum
GzmEyll ben keçi sütü sipariş verdim dün.Siz neler alıyorsunuz banada fikir olsun ?
assd15 ben sadece inek sütü alıyorum
GzmEyll anladım teşekkürler
Başka Adanalı yok mu ☺️