Kanaryam28 Doğum yapalı 9 ayı geçiyor sizce beklemelimiyim yada doktora gideyimmi çok sıkıldım artık.
aselimbalkizim Kanaryam28 bence normal 18.ayında olan akrabam var 🤷🏼♀️ yine de endişelenmemek için kontrole gidebilirsin içini rahat ettir
Kanaryam28 aselimbalkizim randevu alıp gitmek istiyorum açıkçası belki hormonal bir sorun varsa diye. Tiroit hastası oldum bu süreçte daha fazla yüksek doz ilaç kullanıyorum bağlantısı varmıdır acaba merak ediyorum