Aframeva sizede çok geçmiş olsun şu an 3.5 aylık doktor küçülüp yok olma ihtimalinden de söz etti sürekli gelişiyorlar diye kontrol altında tutacağız dediler karın ağrısı yaptığını anlarsanız getirin dediler ama yapmadı bu zamana kadar sizde oldu mu hiç ağrı vs. ? Banada hormonlardan geçtiğini söylediler