Merhaba sevgili anneler. 17 aylık oğlum var. Geceleri çok uyanıyor. Meme emmeden geri uyumuyor. Şuana kadar 8 dişi çıktı ve diğer dişleri de çıkmak üzere o yüzden çok huzursuz ve keyifsiz bu ara. İstediği olmayınca veya bazen nedensizce kendini yere atıp ağlıyor. Bu sorunlar ne zaman bitiyor? Ne zaman geceleri uyanmadan uyuyorlar? Uykusuzluk çok yoruyor beni artık. Tünelin ucunda ışık var mı? 😢