[silindi] 11 ay var aralarında. Biraz harala gürele geçiyor sürekli koşuşturma halindeyim. Beraber oyun kuruyoruz yada küçük olan bebeğim uyuduğunda resim yapıyoruz, oyun hamuru oynuyoruz, yapboz yapıyoruz. İkisi de uyanıksa ortak oyuncaklarla oynuyoruz. Çizgi film saatimiz oluyor. Yemek falan yapıyoruz beraber bu şekilde ☺️