Zeyna_ izlemedim ama balayına Kıbrıs a gitmiştik. Orada tur’a katıldığımızda oraları hep gezdirdiler. Küçücük bebeğe kadar katletmişler. O zaman bile dayanamamış ağlamıştım. Ah yerinde görmek nasıl acıtıyor insanı. Nelere maruz kalmışlar. Allah rahmet eylesin.