Bebeğim 5 buçuk aylık oldu ve gazımız hala bitmedi bitmek bilmiyoor aksine günden güne artıyor. Emziriyorum gazı çıkıyor göğsümde uyuyor sadece arada yatağında sallayınca uyuyor uykusunda gazı gelince çıkaramıyor uyanıyor öyle çıkarıyor. Tekrar uyuması için emziriyorum tekrar herşey başa sarıyor. Kaç defa başka türlü uyutmayı denedim hiçbirşekilde olmuyor sürekli ağlıyor çok ağlıyor sinirden kıpkırmızı oluyor. Gazı için neler nler denedim. Geceleri çok zor oluyor hiç uyuyamıyorum sürekli gazı için en az yarım saate en uzun bir saate uyanıyor. Ne yapacağımı şaşırdım vücudum çok yorgun kaldıramıoyurm artık.. bana yardımcı olun lütfen kekik kimyon rezene damlalar vs birçok şey denedim ama geçmiyor birtürlü. Çok gazlı bebeğim doktorum hızlı emdiği için oluyor zamanla geçer dedi ama geçmiyor geçmiyor geçmiyor😞😞