Gizem-Umay çok küçük yanınızda yatırmayın önerilmiyor Allah korusun acı bi olay yaşamamak adına benim bebeğimde öyleydi o uyandı bende ısrarla emzirip bıraktım birkaç denemeden sonra uyudu ama bunu 1,5 aylık olana kadar yaptı sonra emzik verdim o beni rahatlattı emzikte 1 aylık olduktan sonra öneriliyor ilk aylar maalesef anneler çok uykusuz ve yorgun oluyor 3.aya doğru düzeliyor bizde öyle oldu