Yakında doğumum olucak herkes ne olur ne olmaz yanına mama al diyor doğduktan sonrası içinde takviye olarak kullanmam gerekebilirmis. Sizin kullanıp memnun kaldığınız bebeğinize kilo aldıran ve rahatsız etmeyen mama hangisiydi acaba, ne almalıyım sizce?