Defnesmommy Bu hafta işe başladım ben işteyken kızıma sütümü bırakıyorum ama biberona alışıyor gibi siz nasıl yapıyorsunuz memeyi bırakacak diye korkuyorum
Defnesmommy Alayay bitanem123 Merveyagmur 1prens1prensesannesii Bayezidin_annesi Eminerd teşekkür ederim tavsiyeleriniz içn ben de lansinoh aldım bugün inşallah sıkıntı olmaz enjektörle vermeye çalışıyordu görümcem ve çok ağlıyormuş doymuyormuş 4 aylık şu an o yüzden s kullanıcaz en küçüğünü siz nasıl yapıyorsunuz
F-Betul Defnesmommy Avent kullanıyorum meme reddi gaz döneminde bir iki oldu onun dışında meme reddi yapmadı. Tabi bebekten bebeğe değişiyor.
Gzdcngz Mamajoo kullandim emerken cenesi yoruluyordu ayni meme gibi. Avent aldim sonra almaz olaydim. Memeden kesildi cocuk akisi cok fazla en kucuk emzigi bile bol akisli yapilmis.
SultanAnne Defnesmommy lansinoh kullanıyoruz doğduğundan beridir, 9.5 aylık bebeğim meme emmede sıkıntı olmadı ☺️
Aselipekveannesi Defnesmommy tomme tippe aldim anne memesine en uygun biberon o oldugundan hem buyuk boyunu hem kucuk boyunu aldik kesinlikle tavsiye ederim sagdigim anne sutlerinide mamayida onunla verdim