Gokcen_26 tamam yarn yaparm ınsallah
birboncukannesiiii nebuluzatore serum fizyolojik kotup vernce ıse yarıyomu rahatlıomu
Maliki hem de nasıl rahatladı. Kendime de yaptım ben beni de rahatlattı :)