Ben surekli ayni ruyalari goruyorum ayni kisiyi yani…sabah kalkiyorm yasanan olaylar kafamda hep..surekli gecmise donuyorum gecen gece kizim agladi sanki yuregimin ortasina bir sey oturmus kalbim sıkıstı uykum da yorulmusum resmen 😶 sanrim bilincaltima attim…psikologa gidecegim ama psikiyatriye gidip ilac kullanmak istemiyorum :(