Doğuma 4 ay oldu hala adetim olmadı sizce normal mi ne kadar daha sürebilir
Annekayra 1 ay 25 gün oldu doğum yapalı adetinin 2. Günü 😭
Annekayra 6ayı doldurduk. Hala tık yok😅
Annekayra 12 ay oldu hala yok
Annekayra 14 aylıkken başladı oda doğum kontrol hapı sayesinde 🥴
Annekayra kızım 5 aylıkken basladı
Benim kırkım çıktı adet oldum kızım da 4 aylık düzenli olarak devam ediyor çok şükür 🤗
11 ayda ilk adetimi görmüştüm sezaryen doğumm
Gayet normal yani dikkatli olmam gerekiyor ikinciye hazır değilim 😊
Bnm de 2 gun damla damla geldi bitti 👀normalmiki kizlar hala agrim var 🤔