Ezgialp Hanımlar bildiğim kadarıyla 4. ay itibariyle kan testi yapılmaksızın bebeklere kan ilacı veriyor doktorlar, kullanan varsa bestiron ya da sidefer kan damlası hakkında bilgi sahibi olan yazabilir mi hangisini önerirsiniz kullanan anneler?
Tatlisannedilekk Ezgialp vegaferon vermişlerdi sağlıkocağından hiç memnun kalmadım sonra kendi doktorumuz bestiron önerdi onu kullanıyoruz çok memnunum👍🏻
eceunverkanra Ezgialp Bestiron kullaniyorum, bazi temiz icerikli damlalarda bile seker var maalesef ama bestiron’da olmadigi icin onu tercih ettim, memnunum herhangi bir yan etki yapmiyor