Her bebek farklidir ama genelde 2 bucuk aylik bebek gazini cikartirken biraz daha rahat olmali, bebegin sorunu gaz degilde daha cok kaka yapamiyor olmasi olabilir mi? Birisi yazmis zaten bende soyliyim kolik masaji var ayse onerin onu yapin benim bebegimde kolikti o masaji yaparken bazen kaka bile yapiyordu. Birde burada satiliyormu bilmiyorum ama kimyon fitilleri var ben yurtdisindan getirtmistim gaz+kaka icin cok iyi geliyor..