8gunes-yildizi bende 9 aydır fizyolojik serum kullanıyorum burnunu temizlemede, oğlum hatta ona izin veriyor ama aspiratörü görünce kıyamet kopuyor evde. Bir sürü video izlemiştim kullanımıyla ilgili. Çocuk kusuyorsa, öksürüyor yada hapşırıyorsa ya da yutuyorsa da bir sıkıntı olmuyor, hatta balgamı varsa kusturması ya da öksürtmesi iyi bile tabi cüzi miktarda. Ama gerçekten burun temizliği meşakatli iş özelliklede iltihaplı akıntılarda