Nur07 Merhaba 4 buçuk aylık bebeğim sadece anne sütü alıyor kaka rengi sarı veya yeşil rengin içinde süt kesiği gibi pütürlü beyaz renk yaşayan oldu mu bi sıkıntı var mı acaba
mina00 Nur07 sızın yedıgınız yemeklerden dolayı boyle yaglı yıyosanız bagırsakları yagı ıyı hazm edemıyo daha