Ne zaman çıkacak yaa babamda diyor doktora götür abininde öyleydi ağızdan iğne yapmışlardı öyle çıkmıştı kemikleri zayıftı falan diyor. Bazılarıda geç çıkması iyi diyor beyazlık var ama daha aşşağıda kolay çabuk çıkması için benim yapabilcek birşeyim var mı ?