Smye bizim 16 günde düştü. Enfeksiyon kapmıştı o kadar dikkat etmemize rağmen. Sonra düştüğünde de içinde parça kalmıştı. Doktor gümüş nitrat ile yaktı. 2 gün sonra da biz yaktık o çubukla. Çok şükür geçti. Şuan 4 buçuk aylığız ben de çok kafama takmıştım ama geçecek siz de üzülmeyin. Ama doktora götürebilirsiniz içiniz rahat etsin. Biz sırf bu yüzden 1 buçuk saat uzaklıktaki doktora 2 kere gittik. İlk başlarda insan ufacık bir şeye tedirgin oluyor. Ama gitmek lazım tabiki