Smye Kızlar 15 günlük olduk göbeğimiz hala düşmedi kurudu yıkmadım doktor yıkama kordonu kalın ve uzun kesilmiş dediği için yarın arıyacam tekrar götürcem var mı basına gelen neden bu kadar geç düştü bildigim kadarıyla 15 günü geçerse tiroid yada bağışıklık sistemi problemi diyorlar bilgisi olan basına gelen
Durununannesi11 Smye bu doktorlar neden bukadar fikir ayrılığı var ben anlmadım bizm doktorumuz 3. Gün yıkıyabilirsiniz dedi bizde öyle yaptık bize kalsa eve çıkınca yıkardıkda doktoru dinledik 7. Gün göbeğimiz düştü
Smye Durununannesi11 canım saglık personeliyim bakanlıkta yıkanmamasını öneriyor ama 15 gümde çok fazla çocugumun verniksleri dökülüyor İnan yıkansa rahatlıcak
Ilknur48 Durununannesi11 cnm ben hastaneden eve gelir gelmez yıkadım doktorum yıkayabilirsiniz hiç bir sıkıntı olmaz göbeğini güzel kurula dedi sadece BABÜSOL sprey solüsyon verdi 5günde düştü ve göbeği düşene kadar da her gün yıkadım ben
aylin3834 Smye benim kızımınkide 14 günlükken düşmüştü birkaç gün daha bekle hemen panik yapma bence.Ayrıca biz eve geldikten sonra 2.gün yıkamıştık.
Ayaniz Smye hiçbişey sürme , Yanlış birşey yaparsın..oranın kuru kalması lazım doktor ne diyorsa onu yapın..
Durununannesi11 Smye ne bileyim ya 15 gün hrm cidden çok fazla bide benim bebeğim çok kanlıydı yıkanmasa kesin dehşet kokardı 😂
ilaydanurhvt Smye Benim kızımın ki 12. Günde düştü. 3 defa da deliği yaktılar. Herseferinde parça kalıyordu. İltihap kapıp vücüda yayıyalibilrdi. Çok şükür 3. den sonra düzeldi. Bnce kesen ebede sorun var iyi kesememiş
Smye ilaydanurhvt hadi ya doktoru kesti canım keserken de söyledi bebek kanalada inemedi kordon kalın ve kısa diye inş yaktırma vs olmaz sarlıktanda bi gün yattık dayanamıyorum ona işlem yapılırken
ilaydanurhvt Smye Yok kız bnim ki susmuştu göbek bağı yakılırken. Birden gülmeye başladı. Huylandı. İşlemin adı yakmak. Ama çocuk hiç hissetmiyor. Tütsü gibi bişey düşün onu parcanın üstüne değdiriyor. Hiç bişey hissedilmiyor.
Smye ilaydanurhvt yarın bakalım iyi kolaysa benimki üzerinin açılmasından bile nefret ediyor bez degisimde ağlıyor düşün
Onedroplove Smye hiç yıkamadığımız halde 16.günde enfeksiyon kaptı doktorumuz gümüş nitrat sürdü 17 günde düştü ve hiç bir sorun yaşamadık geçti gitti tek üzüldüğüm şey yıkamayın çabuk düşer dedikleri için oğlumu o Temmuz sıcaklarında bekletmiş olmam 😔
Smye Onedroplove humm bak şimdi hepten kafam karıştı benim de yıkayasın var artık ya bide hamilelikte temizlik takıntım iyice arttı 😕
Durununannesi11 Smye benimde sezeryan canım ona rapmen aşırı kanşıydı silmişler ama kafasında falan vardı eve geldik kafasınıça zeytin yağı sürdük öyle temiledik 3. Günüde yıkadık yıkamasak mikrop kapardı öyle kanlıydı 😊