EslemEva_23 Damlacelikk biz kullanıyoruz aptamil cok memnunum ilk doğduğu günden beri aptamil kullanıyorum
Arencik En başından beri aptamil kullanıyorum bi sıkıntı yaşamadım çok şükür diğer mamaları da pek bilmem sadece sma gaz yapmıştı aptamil iyidir
Damlacelikk Arencik umarım bize de iyi gelir. Bebelac gold kullanıyordum doğduğundan bu yana artık beğenmiyor tadını sanirsam oğurüyor surekli. Bir de reflumuz vardi zaten 3 aydır tedavi görüyoruz. Bakalım bi de bunu deneyeceğim insallah kabiz falan olmaz
EslemEva_23 Damlacelikk reflü için nasıl bir tedavi görüyorsunuz acaba kızım 10 aylık doğduğu günden beri düzelme yok tam tersi şiddetli olmaya başladı
Aysen58 Damlacelikk merhaba ben baştan beri Aptamil kullanıyorum. 9-12 olan gaz ve kabız yaptı. Ben şimdi günde 2 kere 6-9 olan mamadan 2-3 kere de 9-12 olandan veriyorum alismasi icin. Mama değişikliğinde malesef daha fazla sıkıntı da yaşayabilir.
75kinalikuzu Damlacelikk kabız yapmıyor 1yildir kullanıyoruz sadece gaz yapıyor güzel kilo aldırıyor günde iki kez 4 ölçek içiyor kizim
Damlacelikk EslemEva_23 valla bize doktorumuz gastrotussbaby ve motilium diye 2 surup verdi ikisi de bitkisel içerikli onu kullanıyorum faydasını cok gördüm