Ahkukulivahkukuli tam benim cildimi anlatmışsınız 😄kuruya yakın karma anladığım kadarıyla.kullandığınız güneş kremlericildinizde kuruluk yqpıyosa geriyosa tavsiyem altına bioderma sensibio light nemlendirici kullanmanız ben her güneş kreminin altına sürüyorum çünkü yüzüm geriliyo sürmeyince güneş kremi tek başına nem vermez.lekelerinizi baskılamak ve güneşten korunmak için özellikle yqz mevsiminde mutlaka güneş koruyucu altına c vitaminli kremler serumlar kullanmalısınız ki güneşimin olumsuz etkilerini geriye yansıtsın güneş kremi bunun için tek başına yeterli olmaz.size la roche posay shaka fluid kesinlikle önerirm ben yapısını çok seviyorum onun dışında ben denemedim ama yağlı ciltler için olan güneş kremi alıp altına nemlendirciyle kullanabilirsiniz ben şu an için leke protokolü yapıyorum ama inşaallah lekelerimden kurtulduktan sonra bunu ben de deneyeceğim.onun dışında avene,shiseido,skinceuticals,zein obagi gibi markaların güneş ürünleri çok etkili ve iyi 👌hamilton ve daylong markalarını da iyi olduğunu söylüyorlar ama o konuda emin değilim ben hamiltonu evde kullanıyorum o yüzden riske atamıyorum çünkü protokol için çok ağır etkili kremler kullanıyorum.son olarak evde de olsanız akşam da olsa sürekli güneş kremi sürmelisiniz yazın da en az 2 saattw bir yenilemelisiniz😉