Merhaba arkadaşlar. Bebeğim 47 günlük fakat sütüm az galiba bebeğim doymuyor gibi sürekli emmek istiyor haliyle de sütüm yetmiyor. Bende rezene çayı aldım. Rezene çayı kullanıp sütü artan oldu mu birde nasıl kullandınız nasıl yaptınız günde kaç kere içtiniz bilgi verirmisiniz. Herkes benm bi göğsümü emdiğinde diğerinden süt akardı diyor benm de 3-4 saat emzirmediğim zaman öyle oluyor mama ile destek veriyorum yetmediği için.