Arkadaşlar merhaba, bebeği üç çok küçükken (3 aylık ) ve neredeyse 24 saat sizi emerken çalışmaya döndünüz mü? nasıl döndünüz? neler yaşadınız? Homeofis bilgisayar başında emzirmeye devam edebilir miyim? Edemezsem ne yapıcaz, çalışmam şart , lütfen tecrübelerinizi paylaşır mısınız?