MerveCinarKaya Sevgili anneler 37 günlük bir oğlum var çok gaZlı ve kucakçı. Gece de devamlı emmek istiyor . Dolayısıyla omuzlarım çok kötü bir şekilde tutuldu kulunç oldular. Hele sol taraf berbat aşağı dirseğime yukarı doğru başıma kadar ağrıyor artık sızlıyor. Kas gevşeticiler masajlar sıcak uygulamalar yaptım gram azalma yok. Basına gelen bir önerisi olan var mı ?
Mltmokty MerveCinarKaya valla ben masaj öneririm fırsat bu fırsat sitesinden uygun indirimli alabilirsiniz istanbulda güzel otellerde 50 dk masaj sauana hamam keyfi üstelik çok uygun 80 ile 120 arası değişiyor
dilanbartos MerveCinarKaya ay bende de var ortopediye gittim evirdi çevirdi çat çut diye sesler geldi 2 cm uzadım resmen ama yine öyleyim. Röntgen isteyeceğim eğrileşmeye de başladım.
kuzeyto MerveCinarKaya ben de her gun egzersiz yapmaya calisiyorum acilsin omuzlarim sirtim diye, ise yariyor tavsiye ederim
MerveCinarKaya Mltmokty maalesef çok küçük bir ilçedeyim burda yok öyle şeyler . Bi yengem var usta masörlere taş cıkartır o da umrede gelene kadar kulunctan ölmezsem iyidir
DeryaDerin Bende doğduğundan beri aynı sorunu yaşıyodum gece yatarken omuzlarıma ufak havlu koydum çok şükür geçti
Edaa MerveCinarKaya Kızım 6 aylıkken hacamat yaptırmıştım boyun Ve omuzların arka taraflarından toplamda 5 bölgeye yapılıyor Zaten,aşırı rahatladım.Üstünden 5 ay geçti tekrar gideceğim.Çok faydasını gördüm