Kızlar bebeğim 2 ay 6 günlük geçen hafta Cuma günü doktor kontrolünde kilosu 5750, boyu 58 cm çıktı, 1 ayda 1 kilo almis. Bugün aile hekimliğinde aşı olduğunda tarttiklarinda kilosu yine 5750 çıktı, ebe tartıdan tartıya farklılık olur dedi, 1 haftada hiç kilo almamış gözüküyor yani, doktora sorduğumuzda ise 4 saatte 1 60-90 cc mama başlayın, kilo alması lazım dedi 😔😔 başına böyle bir durum gelen var mı? Bana normal geliyor çocuğumun gelişimi ama sadece 1 hafta kilo almadi die mama başlamak gerekir mi? Lütfen fikir verin