Ezeltos15 hastalandığı zaman yaşadım o sorunu sadece o yüzden fazla bir şey diyemiyorum. Doktorum yeni doğum yaptığımda her emzirmeden önce burnuna ikişer damla serum fizyolojik kullanmamı söylemişti. Uzun süre her beslenmeden önce bu uygulamaya devam ettik biz de. Siz ne sıklıkta kullanıyorsunuz? Bir de kaç aylık bebek? Evin hava koşulları nasıl? Nem oranı vs
benimki Şimdi 30 aylık oldu burnunun tıkanacak gibi olduğunu hissedersek şırınga ile sıkıyoruz.