akkls benim bebeğimin 2 hafta sonra çıkmıştı ama çok zorlandı şükür ateş yapmadı bizde aşırı huysuzluk ağlama. Alt iki dişini bir anda çıkardı. Bu süre bebekden bebeğe fark eder bazıları bebeklerinin dış çıkardıklarını bile sonradan farkettiklerini söylüyor o yüzden sabır en gerekli şey. Sonrada sulu dişlik ler var onları dolap da soğutuo verirsen rahatlatır, ben dişleri çıkmadığı için hiç soğuk havuç veriyordum eline gözetimim altında. Şimdi 2 alt diş var, üstler çıkmaya zorluyor şimdi de ağız mendili i hafif ıslatıp buzlukta soğutup eline veriyorum o çok rahatlatıyor