Pandemiden dolayı bizim bebeklerimiz biraz daha farklı yetişiyor şuan,daha asosyal daha bağımlı. Bir kaç kereden sonra alışır,benim oğlum da öyleydi yeni görüştüm cocuklu bir arkadaşımla,onunla oynadı beni ara sıra kpntrol etti gelip gidip,ama ilkine göre çok daha iyiydi,yani zamaaaaan azizim zamaaann