Aydenizerdogmus Merhaba kızlar çok korktuğum aşıyı olduk çok şükür bu da geçti sabah 9 da olduk şuan saat 6 ya geliyor ateşi çıkmadı 36.6 bundan sonra çıkma ihtimali var mı?
Elif44 Aydenizerdogmus benim bebegim de sabah 10 da oldu aksam 8 bucuk gibi atesi cikti siz yinede takip edin cikabiliyo