15 gündür adetim gecikti 2 haftadır bi anda siyah kan görüyorum yapışkan gibi sonra kesiliyor 2 günde bir muhakkak leke görüyorum bu 3 gündür birşey yok. Spiral+Geri çekilme ile korunuyoruz çocuk düşüncem uzun bir süre yok ilk defa böyle oldu 7 aydır spiral var başına gelen var mı acaba