senamiray 2 aylık olacak bebeğim haftaya önceden sütümün tadı normaldi bugün baktım sanki hafif tatlı gibiydi rezene çayı içmeye başladım ondan mıdır bilen var mı neden zararı olur mu birde
Annesivekizi senamiray ilk günden beri öyle canım artık neydi o ilk sütün adı unuttum. Ondan normal süte dönüyo