Kızlar benim bebeğim sanırım 2-2bucuk aydan beri başını dik tutuyordu.Hatta şaşırıyorduk bize erken geliyordu. Sırtımıza aldıgımızda dimdik yapıyordu basını tabi ilk baslarda daha kısa süreli sonra gittkçe artmıştı. 3-4 gündür kafasını tutamıyor,onzuma aldığımda direk basını kafama yaslıyor, ya da dik tutuyorum yere doğru egiyor kafasını,yere doğru bakıyor tutamıyor. Acaba dönemsel birsey midir? Bilemedim. Baska hiçbirseyde sıkıntı yok,ses cıkarması tepki vermesi boyu kilosu vb.