Oğlum 6. 5 aylık yaklaşık 20 gündür beşiğine koyup çıkıyordum kendi kendine uyuyordu sallamadan destek almadan eğitim de vermedim yatkın bir bebek ama su 2 3 gündür uyuyana kadar ağlıyor beşik de bazen cok huysuzlanıyor sallamak zorunda kalıyorum diş mi sizce Bi ara yine diş atağı tuttu ama böyle olmamıştı hiç 😩