Meraba kızlar kısa süreliğine eşyalı bir evde oturuyoruz. Burada eski bir fırınlı aygaz var ve malesef düğmelerde cocuk koruması vs yok çevirdiğin an gaz açılıyor. Kızım 1.5 yaşında her ne kadar dikkat etsemde bu aralar sürekli ocagı acıyor. Kapıyı hep kapatıyorum bugün kaşla göz arası mutfaktan çıkarken ocagı açmış çok sonra farkettim her yeri koku sarmıştı. Bununla ilgili nasıl bir önlem alabilirim var mı önerisi olan?