Kizlar selam …
Bi iki aya cocuklarima oda yapacam insallah . Odalari var fakat icinde koltuk vs var. Buyuk kizim 3 kucugu 15 aylik. Sizce montess.yatak mi alayim yoksa direk baza mi alsam. Yani soyle soylim uzun sure kullanmak istiyorum biraz buyuseler montess.kullanabilirler mi tereddütteyim. Yoksa bi kere para vercem direk baza mi alsam.
Bide montess.alanlara soruyorum trendyolda baktim da su yataşda dahil mi icine yoksa ayri mi ?
Simdiden tesekkurler 😎🦦