insan_insan bize 2 tane çocuk doktoru dedi normal de doğum yaptığım akşam taburcu eden doktor fark etti biz de sonra başka doktora gittik ona denk gelmedik 2 kez ultrason istedi o da çocuk cerrahisine gönderdi sonra o da var dedi sünnet için haftaya gün almaya gidicem çocuk cerrahisine o zaman sorcsm bir tane doktoe buldum öok iyi falan diyorlar bakalım inşallah bize de iyi gelir ve benim kuzenim de Dr vardı daha 3,4 yaşın da yeni haberim oldu benim ama geçmiş onun ki egzersizle