Merhaba Sevgili Anneler, birçoğumuz sütün az olması vb nedenlerden dolayi meme reddi ile karşı karşıyayız. Ben de bu konuda oldukça sıkıntı cektim taa ki dün akşama kadar. Şöyle bir cozum buldum ve ise yaradı, sizlerle de paylaşmak istiyorum. Umarım benimle aynı kaderi paylaşan diğer annelere Sifa olur.
daha önce sagdigim sütü (veya mamayı) enjektöre aldim ve bebeğimi memeye tutturduktan hemen sonra enjektör ile mememden ağzına dogru sütü verdim. Bunu damla damla, her bebeğim emdiginde yaptım. Bebeğim agzina süt gelince iyice memeye yapıştı. 60 cc böyle içti , diger ögunde 30 cc ye indi, çünkü emdiği için kendi sütüm ona yeterli geldi. Bugün gayet güzel bu şekilde biberonsuz emdi. İsrarla bunu denemeye devam ediyorum. Gelişmelerden sizi haberdar ederim. Eğer benim gibi bebeğinizin memeye gelmeme sorununuz varsa , bunu bi deneyin derim