Eminos yusmer 24 ay oldu oglum evet cok memnun kaldik gevsek mi bagladiniz kiz acaba veya numarasi mi buyuk geldi 21 haftalik hamileyim indirimden bebegin bazinezlerini de aldik
Ayca_ogun1 Gokce07 biz hep internetten alıyoruz daha uygun hesaplı oluyor hiç pişik yapmadı çok şükür çok rahat ama biz Molfix kullanıyoruz
Ksonmez Gokce07 sleepy direkt kendi yolluyor ben de alıyorum pişik yapmadı her bez her bebeğe iyi gelmiyor farrkli marka deneyin
Gokce07 Ksonmez tesekkur ederim bir karar veremedım her markasa olumsuz yorum görünce gene sleppy aldım
Ayca_ogun1 Gokce07 Molfix bence harika biz çok memnunuz bebeğim doğduğundan beri kullanıyoruz tabi herkesin tercihi farklı
Cns1903 Gokce07 aslında pişiği olmadan önlemek ve havalandırmak lazım ben her altını acısı da pamuklu bezle silip 5 10 dk bekletiyorum krem sürüp kapatıyorum 💕