Pinkmoms terapi almanızı öneririm bende yıllardır panik atak ve anksiyete bozukluğu var 1 aydır terapiye gidiyorum. Gidebilecek durumda değilseniz de psikiyatriste gidip durumunuzu anlatın İlaç başlanabilir. Yok ilaçta kullanmıycam diyorsanız kendi kendinizi yönetmeniz lazım. Bunun gelip geçici bir şey olduğunu fark etmiş olmalısınız .Geldiğinde biraz yoruyor ama bir şekilde geçiyor. 😊 sakin kalmaya, kafanızı başka şeylere vermeye çalışın ❤️