bburcu Sultiii içim pastörize günlük sütle yaptım 👍🏻Ben 2 Farklı maya denedim. Bir e bebekteki yomini ile probiyotik olan. Bir de activia ile
_ADA_ Sultiii günlük inek sütünden yapıyorum. Minik mama kavanozlarına Çok da lezzetli oluyor. Kızım bayılıyor.
dertlikerkenez Sultiii AOÇ ya da sütaş günlük sütle, kaynatmadan sadece ısıtarak mayalarsanız daha iyi olur. Çiğ sütü ancak 40 dakika kaynatırsak bakteriler ölürmüş, bu da besin değerlerini öldürüyor. Uzun ömürlü sütlerde ise katkı maddesi daha fazla.
cydcvk Sultiii ben hamileliğimden beri günlük şişr sütten yapıyorum canım. Sütaş içim falan hangi marka varsa markette. Kaynatmaya gerek yok. Cezvede ısıtıyorum her gün küçük kavanoza ona yapıyorum. Bi şişe 3-4 gün gidiyo bebeğe. Maya olarak kendi yoğurdumun mayasını kullanıyorum. Taş gibi oluyor